loading...
TehranPlay
محسن متولي بازدید : 274 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

پیش از عرضه FARCRY4 در ذهن همه یک سوال واحد وجود داشت كه آیا اين بازي توانسته است با وجود مدت زمان کم ساخت جهش خوبی را در قیاس با نسخه موفق FARCRY3 3 بوجود آورد ؟ در زمان آغاز تجربه بازی ناخواسته تحت تاثیر این سوال قرار می گیریم و در تک تک لحظات به دنبال چیزهای جدیدتر و بهتر از نسخه گذشته هستیم . در اولین تجربه FC4 به طرز بسیار زیبایی جهان باشکوه و البته شخصیت جذاب و دیوانه کننده Pagan Min را مشاهده می کنیم و سازندگان خیلی زود مارا متوجه فضای جدید و درگیر کننده نسخه چهارم می کنند  . بازی از نظر زمینه داستانی خوب پایه گذاری شده است . "Ajay Ghale" برای به ثمر نشاندن آخرین وصیت مادر خود راهی دل کوهستان های هیمالیا و کشور خیالی Kyrat می شود تا خاکستر مادرش را طبق خواسته او در وطنش Kyrat پراکنده کند . در همان آغاز و در زمان ورود به Kyrat بخوبی بازی ما را با دو چیز آشنا می کند ، مسئله اول محیط و جهان جدید و پویای بازی است که در قالب Kyrat به شما ارائه می شود و نکته دوم بحث معرفی شخصیت های بازی است که در همان مواجهه اول با بازی به مانند نسخه گذشته کاملا حساب کار ما با شخصیت منفی مشخص می شود .


http://assets.vg247.com/current//2014/12/far-cry-4-concept-art-1-1152x423.jpg


محسن متولي بازدید : 215 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (1)

همگی سری Borderlands را به خوبی میشناسیم. عنوانی ساخته استدیو Gearbox Software  که علاقه مندان خاص خود را دارد. یکی از ویژگی های این سري که از همان ابتدا توانست مخاطبین زیادی را جذب خود کند گرافیک فانتزی و منحصر به فردش به علاوه سیستم Co-Op مي باشد که تجربه یک بازی ۴ نفره در اختیار مخاطبین قرار می دهد. این استدیو در سال  2012 نسخه دوم این سری را توسط 2k Games روانه بازار کرد که از بازخورد بالایی برخوردار بود و بار دیگر توانست هواداران این سری را دور یکدیگر جمع کند. حال یک Spin off برای این نسخه روانه بازار شده است که برخی از ابهامات نسخه دوم را برطرف کرده است. در ادامه به بررسی این عنوان خواهیم پرداخت.

http://pardisgame.net/images/topstories/VOBT90OE5W.jpg

محسن متولي بازدید : 346 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

همانطور که در داستان های افسانه ای آمده است، در زمان های بسیار دور (قبل از رنسانس) شوالیه ها جنگجویان سرزمین هایشان بوده اند و در طرف دیگر میدان عده ای بودند که ترفندها و تردستی های خاصی را اجرا می کردند که به آن ها لقب جادوگر دادند. با رخ دادن اتفاقاتی، جنگی بزرگ بین این دو گروه شکل می گیرد و شوالیه ها که جادوگران را خطری برای خود و سیستم سلطنتی می دانستند آنها را یکی پس از دیگری به قتل می رساندند و چنین کاری آتش این جنگ را بیش از پیش کرد. تا به حال عناوین زیادی ساخته شده اند که نبرد بین جادوگران و شوالیه ها را به نمایش گذاشته اند. از جمله این عناوین می توان به سری Dragon Age اشاره کرد.نسخه اول بازی که در سال 2009 منتشر شد،یا استقبال فوق العاده ای روبرو شد و تحسین های متعددی را روانه شرکت سازنده اش یعنی Bioware کرد.اما نسخه دوم این سری با شکستی نسبی مواجه شد و نتوانست انتظارات نسخه اول را برآورده کند. حال نسخه سوم از این سری با نام Inquisition روانه بازار شده است و در ادامه خواهیم فهمید ایا این عنوان نیز همانند نسخه پیشین خود است و یا خاطرات تلخ گذشته را از بین برده است.

محسن متولي بازدید : 280 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

استدیوی خلاق Remedy Entertainment به طور رسمی تاریخ عرضه عنوان در دست ساخت Quantum Break را مشخص کرد؛ این عنوان در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر می شود. آقای Sam Lake می گویند که نمایش جدیدی از این عنوان برای کنفرانس E3 2014 شرکت ماکروسافت برنامه ریزی نشده است اما شما میتوانید برای Gamescom انتظار آن را بکشید...

محسن متولي بازدید : 327 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آقای Strauss Zelnick مدیر عامل استودیوی Take-Two در میان صحبت هایش به نوعی دنباله ای را برای دو فرنچایز فوق العاده زیبا، که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد یعنی Red Dead وBioShock را تأیید کرد...

محسن متولي بازدید : 79 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز کمتر کسي را مي توان يافت که با مرد عنکبوتي (Spider man) آشنايي نداشته باشد. مرد عنکبوتي را مي توان يکي از برترين شخصيت هاي کميک هاي Marvel به شمار آورد که قهرمان دوران کودکي بسياري از ما ها نيز بوده است. همانند روال نسخه قبلي، با انتشار رسمي فيلم The Amazing Spider-Man 2 بازي اين نسخه از فيلم نيز منتشر شده تا بار ديگر وظيفه ساخت اين نسخه به استوديو Beenox واگذار شود. بسياري اين انتظار را از Beenox داريم که با درس گرفتن از اشتباهات قبلي، اين بار بازي بهتر و جذاب تري را روانه ي بازار کند، اما آيا Beenox اين کار را به خوبي انجام داده است؟ در ادامه به بررسي اين موضوع مي پردازيم.

داستان
داستان بازي، درست همانند سکانسي در فيلم The Amazing: Spider Man با خروج پيتر پارکر (Peter Parker) از سوپر مارکت آغاز مي شود . همانند اتفاقات فيلم اول، از سوپر مارکت دزدي مي شود و صاحب مغازه از پيتر کمک مي خواهد ولي پيتر با گفتن "اين مشکل من نيست" از کمک به صاحب مغازه خودداري مي کند. چند دقيقه بعد فردي در خيابان مورد اصابت گلوله قرار مي گيرد و پيتر با نزديک شدن به صحنه ي جرم شاهد مرگ عمو بن (Uncle Ben) مي شود. سپس بازي به دوسال بعد مي رود، زماني که پيتر به مرد عنکبوتي تبديل شده و هنوز به دنبال قتل عمويش است. پيتر پس از تلاش هاي زياد، موفق به يافتن قاتل بن يعني دنيس کارادين (Dennis Carradine) مي شود. در تعقيب و گريزي که بين مرد عنکبوتي و دنيس صورت مي گيريد دنيس به طور اتفاقي کشته مي شود.

بازي شروع خوبي ندارد ولي به مرور زمان شخصيت هاي بيشتري وارد آن مي شود که هيچ کدام شخصيت پردازي مناسبي ندارند. در طول بازي پيتر با شخصيت هاي معروفي از کميک هاي Marvel مبارزه مي کند، شخصيت هايي چون Black Cat، Wilson Fisk و  Kraven که همگي به طور تقريباً ناگهاني ظاهر مي شوند. علاوه بر شخصيت هاي کميکي، دشمناني چون Electro و Green Goblin با شخصيت پردازي نسبتاً خوب و با اقتباس از داستان فيلم نيز حضور دارند. به دليل وجود شخصيت هاي نام برده شده و مبارزه با تمامي آنها شاهد داستاني شلوغ با جزئيات بسيار کم و ضعيف هستيم. Beenox مي توانست با اندکي دقت بيشتر از وجود اين همه شخصيت معروف داستان بسيار زيبايي به وجود بياورد که متاسفانه اينگونه نشده است.

گرافيک
هنگامي که مشخص شد اين بازي براي کنسول هاي نسل هشتم نيز منتشر مي شود انتظارات براي گرافيک اين نسخه بسيار بالا رفت، اما بايد اعتراف كرد که از نظر گرافيكي با يكي از ضعيفترين بازي هاي سال 2014 طرف هستيم که به جاي كيفيتي درخور عناوين نسل هشتم يا اواخر نسل هفتم بيشتر به نسل ششم شباهت دارد. طراحي محيط هاي بازي خوب صورت گرفته و شاهد محيط هاي متنوعي هستيم ولي جزئيات تمامي آنها بسيار ساده و بي کيفيت کار شده است. طراحي شخصيت ها نيز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد به طوري که انيميشن هاي شخصيت ها تنها در چندين حالت انگشت شمار خلاصه مي شوند، هم چنين کيفيت طراحي شخصيت ها نيز بسيار ضعيف بوده و لبه دار بودن همه آنها به وضوح قابل تشخيص مي باشد.  دشمنان بازي به جز Boss ها در 5 دسته محدود مي شوند و بازهم طراحي آنها اصلاً جالب نيست. به جرات مي توان گفت گرافيک اين بازي نه تنها از نسخه قبلي بهتر نيست بلکه از آن ضعيف تر نيز مي باشد!

...

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
درباره سيستم عامل،كنسول بازي،بازي و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 4,180
  • بازدید سال : 19,806
  • بازدید کلی : 82,596
  • کدهای اختصاصی

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    آپلود عكس