loading...
TehranPlay
محسن متولي بازدید : 86 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

با توجه به جزئیاتی که به تازگی از سوی نماینده شرکت EA منتشر شده است ، به نظر می رسد که بسته الحاقی Battlefield 4: Second Assault در ماه فوریه برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

یک کاربر سرویس Origin با نام "Dhruv" به تازگی در گفتگویی که با تیم خدمات مشتری شرکت EA داشته ، در مورد تاریخ انتشار بسته الحاقی Battlefield 4: Second Assault برای PC نیز از او سوال پرسیده شده است

طبق تصویری که از این گفتگو منتشر شده است ، این نماینده شرکت EA در پاسخ اظهار داشته : "در ماه فوریه سال 2014 در دسترس خواهد بود.".این تصویر را در زیر مشاهده می نمائید.

بسته الحاقی Battlefield 4: Second Assault ابتدا برای مشترکین Premium در دسترس خواهد بود و دو هفته بعد برای دیگران نیز عرضه خواهد شد.در این بسته الحاقی نقشه های عنوان Battlefield 3 همچون : عملیات مترو (Operation Metro) ، عملیات طوفان آتشین (Operation Firestorm) ، مرز دریای خزر (Caspian Border) و خلیج عمان (Gulf of Oman) وجود خواهد داشت.

نظر شما در مورد بسته الحاقی Battlefield 4: Second Assault چیست؟

محسن متولي بازدید : 99 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

همانطور که میدانید دیروز نسخه ی جدید Ultimte HD برای عنوان Resident Evil 4 معرفی شد و کپکام تایید کرد که این عنوان در ماه فوریه برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد همچنین امروز سیستم مورد نیاز این عنوان برای اجرا بر روی رایانه های شخصی منتشر شد. این عنوان در تاریخ 28 فوریه امسال با قیمت 19.99 دلار آماده ی خرید خواهد بود.

 : Minimum System Requirements

OS: Windows XP/ Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM / Hard Disk Space: 15 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce 8800GTS or better, ATI RadeonTM HD 4850 or better
DirectX: 9.0c or above / Sound: Standard audio device

: Recommended System Requirements

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM / Hard Disk Space: 15 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 or better

محسن متولي بازدید : 76 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

يكي از مورد انتظارترين بازي هاي سال 2014 قطعا The Witcher 3: Wild Hunt است كه آخرين فصل از حماسه گرالت ( Gralt ) را روايت ميكند .اين بازي در سال جاري ميلادي براي PC ، XBOX ONE و PS4 عرضه خواهد شد و با وجود اينكه نسخه قبلي علاوه بر PC در بين كنسول ها فقط براي XBOX 360 عرضه شده بود اين براي اولين بار است كه CD Project Red بطور همزمان بر روي يك بازي مالتي پلتفرمي كار ميكند.آنها پيش از اين هيچگونه تجربه اي در ساخت يك بازي بطور همزمان براي همه چند پلتفرم را نداشته اند و به همين دليل علاقه مندان The Witcher 3 در رابطه با عملكرد بازي بر روي پلتفرم هاي مختلف نگران هستند.

آقاي Marcin Iwinski موسس اين استديو در مصاحبه اخير خود با MCV India هرگونه شك و ترديدي در اين رابطه را بي مورد اعلام كرده است چراكه عملكرد The Witcher 3 بر روي همه پلتفرم ها يكسان خواهد بود اما نسخه PC طبيعتا در ارجعيت قرار دارد .وي تاكيد مي كند كه تفاوت بين نسخه PC و كنسول ها ناچيز است چراكه به اعتقاد او XBOX ONE و PS4 در واقع PC هايي براي بازي با نام تجاري جديد هستند. او اينچنين افزود :

" خب ، The Witcher 1 يك بازي براي PC بود و شما ارزش هاي آن را ميتوانيد مشاهده كنيد ، اما در The Witcher 2 فعل و انفعلاتي صورت گرفت و ما از اين مسئله فاصله گرفتيم اما همچنان تمامي عناصر موفقيت آميز گذشته وجود داشتند .يكي از چالش هاي مهم براي ما اين بود كه منابع كافي براي ساخت بازي بطور همزمان براي چند پلتفرم را در اختيار نداشتيم با اين وجود نسخه Xbox 360 بازي در همان سال يكي از برترين هاي اين كنسول شد.بنابراين چيزي كه ما با The Witcher 3 به دنبال آن هستيم اين است كه در هر پلتفرم بهترين عملكرد را براي بازي رقم بزنيم.اگر شما بازي را با PC تجربه كنيد طبيعتا ويژگي هاي بيشتري خواهيد داشت اما در صورت انتخاب نسخه هاي كنسولي هم تفاوتي مشاهده نخواهيد كرد چراكه كنسول هاي نسل جديد در واقع PC هايي با نام تجاري جديد هستند .بنابر اين من فكر ميكنم بازيكنان بر روي هر پلتفرمي كه بازي را تجربه كنند يك تجربه خوب و راضي كننده خواهند داشت"

در ادامه آقاي  Iwinski به همه شايعات مبني بر انتشار The Witcher 2 براي PS3 را پايان مي دهد و ساخت بازي براي اين كنسول را يك ماموريت غيرممكن اعلام ميكند.او گفت :

" اين خواسته قلبي ما هم هست اما The Witcher 2 بر روي PC آنقدر بزرگ بود كه ساخت آن براي Xbox 360 حدود يكسال زمان برد .Xbox 360 به مراتب قويتر و براي كدنويسي آسانتر بود بطوريكه پروسه ساخت بازي با سرعت بيشتري به پيش ميرفت .ايشان در ادمه تغييرات بيشتر براي عرضه بازي در پلتفرم ديگر را باعث پايين آمدن كيفيت نهايي كار دانسته و گفت The Witcher 2 را به همين دلايل براي PS3 نساختيم و نخواهيم ساخت "

The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2014 براي PC ، XBOX ONE و PS4 عرضه و بر روي همه پلتفرم ها عملكرد يكساني خواهد داشت.

محسن متولي بازدید : 90 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
 

http://www.gamerassaultweekly.com/wp-content/uploads/2013/06/witcher_3_feat-610x339.jpg

اطلاعات جدیدی از بازی The Witcher 3 منتشر شد. بنیار گذار CD Projekt RED آقای Marcin Iwinsk در مصاحبه ای با IGN جزئیات جدیدی از بازی را فاش کرد. با توجه به این اطلاعات بازی بدون مراحل اصلی دارای 50 ساعت گیم پلی خواهد بود که بستگی به سطح دشواری خواهد داشت که بازیکن انتخاب می کنداما اگر بازیکن تصمیم بگیرد  تا بازی را صد در صد تمام کند این مدت زمان به 100 تا 120 ساعت افزایش خواهد یافت. علاوه براین آقای Marcin تایید کرد که بازی دارای 36 پایان مختلف خواهد بود بنابراین انتخاب بازیکنان نقش مهمی در رروند داستان خواهد داشت. او همچنین ادعا کرد که این ویژگی(36 پایان مختلف) مارا با دیگر بازی های متمایز می کند. او در مورد سیستم مبارزه بازی گفت: سیستم مبارزه بازی فوقالعاده خواهد بود زمانی که شما با دشمن مبارزه می کنید احساس طبیعی تری خواهید داشت و مانند بازی های قدیمی جنگیدن برای شما کسل کننده نخواهد بود و شما مجبور به قفل کردن بر روی دشمنان نخواهید بود. شما بازی Batman : Arkham Asylum را تجربه کردید سیستم مبارزه بازی کاملا متوسط و حس مبارزات سرد بود ما قصد نداریم که خودمان را با آنها مقایسه کنیم ولی برای بهتر بودن تلاش خواهیم کرد. نظر شما چیست؟؟

http://www.parablegames.net/site/wp-content/uploads/2013/02/Witcher3.png

محسن متولي بازدید : 89 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

در طول سالهای اخیر همواره از ژاپن به عنوان یکی از مکان های احتمالی نسخه های آینده  Assassin’s Creed نام برده میشد .

اقای Jean Guesdon کارگردان نسخه چهارم عنوان Assassin’s Creed در مصاحبه با VG24/7 در پاسخ به شایعات اخیر گفت : 

" دوره فئودالی ژاپن به مانند سایر مکان ها و دوره های تاریخی به لطف قابلیت Animus یک ایده مناسب و ممکن برای ادامه این فرانچایز است ... تمام تاریخ بشر یک زمینه و مکان مناسب برای ادامه Assassin’s Creed  است "

 

تا به این لحظه هنوز مکان نسخه اینده Assassin’s Creed  مشخص نشده است اما با این مصاحبه به نظر میرسد هنوز ژاپن یکی از محتمل ترین مکان ها برای ادامه این سری است .

 

در پایان نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ آیا شما ژاپن را مکان مناسبی برای ادامه سری محبوب میدانید ؟

محسن متولي بازدید : 86 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

الاخره بعد از کلی تاخیر مجدد تاریخ عرضه این بازی که نسخه ی اول آن به دلیل سختی بیش از حد مورد استقبال قرار نگرفت مشخص شد.

این بازی در 20 یا 21 اسفند(11 مارچ)منتشر می شود.لیست اچیو منت های این بازی نیز برای xbox 360 عرضه شده که در روزهای آینده فهرست آنها را در سایت قرار می دهم

محسن متولي بازدید : 86 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

سالی كه آغاز نسل جدید در آن زده شود، طبیعی است که سطح انتظارات در آن به مراتب بالاتر از گذشته باشد. به همین دلیل، ممكن است که خیلی از بازی های سال 2013 شما را ناامید كرده باشند. شاید اگر این عناوین چند سال گذشته عرضه شده بودند، هم اكنون از آن ها به نیكی یاد می كردیم و در لیست ناامید كننده ترین بازی های سال جایی برای آن ها وجود نداشت. به هر حال، در سالی كه گذشت، بازی های بسیاری عرضه شدند كه شاید در تمام طول نسل هفتم، همتایی برای تعدادی از آن ها وجود نداشته باشد. تكلیف برترین های سال كه مشخص شد، اما بازی هایی كه مربوط به این موضوع می شوند، آن دسته ای هستند كه تا قبل از انتشار حساب ویژه ای روی آن ها باز كرده بودیم، اما به هر دلیلی، آن طور كه انتظار داشتیم، نشدند.

Aliens: Colonial Marines

با وجود آنكه تا قبل از انتشار، اكثراً از نمایش های نسبتاً خوب این بازی تعریف و تمجید می كردند، نتیجه كار كاملاً برعكس شد. Aliens: Colonial Marines از معدود عناوین باقی مانده Sega در سال 2013 بود و در شرایطی كه این ناشر پروژه های خود را در این سال، یكی پس از دیگری كنسل می كرد، حساب ویژه ای روی نسخه جدید این IP باز كرده بود. متأسفانه بازخوردهای نه چندان خوب و نقدهای ضعیف باعث شدند تا یكی از مورد انتظارترین بازی های سال به قهقرا كشیده شود و در پایان سال كه نوبت به انتخاب برترین ها می رسد، بجز قرار گرفتن در لیست ناامید كنندگان، در هیچ یك از لیست های چندگانه وجود نداشته باشد. استودیوی Gearbox Software كه سال گذشته برترین FPS سال را با نام Borderlands 2 روانه بازار كرده بود، اینبار چیزی غیر از نومیدی برای علاقه مندان به همراه نداشت. گرافیكی با کیفیت منسوخ شده، گیم پلی سطحی و خسته كننده و... از مهمترین عواملی بودند كه CM را در دسته ناامیدكننده ترین بازی های سال 2013 قرار دادند.

Army of Two: The Devil's Cartel

نسخه های ابتدایی Army of Two یكی از معدود TPSهایی بودند كه در بازار عناوین تقلیدی از سری Gears of War از همان ابتدا، مسیر متفاوتی را پیش رو گرفتند. به هنگام معرفی نسخه جدید این سری در Gamescom 2012 با عنوانThe Devil's Cartel  مشخص شد كه این بازی زیر دستان پرتوان خالقان Dead Space یعنی Visceral Games افتاده و قرار است با استفاده از موتور قدرتمند Frostbite 2 ساخته شود. نمایش های خوب آن روزها هم مزید بر علت شدند تا توجه بسیاری به سوی این بازی معطوف شود. همه چیز در ظاهر خیلی عالی به نظر می رسید، تا زمانی كه بازی عرضه و نقدهای آن منتشر شدند. اكثراً دلیل ناامید كننده ظاهر شدن این بازی را فاصله گرفتن از همان عناصر خاص نسخه های ابتدایی و میل افراطی به سوی كلیشه های مرسوم بازار ابراز كرده بودند كه خالی از هر گونه المان های نوآورانه است. بدین ترتیب، این بازی كه می توانست یک TPS مستقیم و هیجان انگیز لقب بگیرد، از همان ابتدای سال میلادی، جایگاه ویژه ای در این لیست برای خود دست و پا نمود.

Lost Planet 3

شروع نسبتاً خوب، اما سیری نزولی، دقیقاً همان جمله ای است كه این روزها برای بسیاری از مجموعه های در حال انقراض، به خصوص یكی از آثار Capcom بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. Lost Planet 3 كه به هنگام معرفی با وعده های اصلاح طلبانه سازندگان معرفی شده بود، از همان ابتدا با وجود نام استودیوی نه چندان موفق Spark Unlimited به عنوان سازنده، چندان امیدوار كننده به نظر نمی رسید و احتمال شكست از همان بدو معرفی بیشتر از درصد موفقیت آن بود. این بازی كه قرار بود پایان آبرومندانه ای برای این سه گانه باشد، هرگز نتوانست آب رفته را به جوی بازگرداند و پس از مدت ها، یك اثر موفق از سوی سازندگان شود. یك سناریوی پیش پا افتاده و گیم پلی تكراری، باعث می شود تا در انتهای سال میلادی از LP3 به عنوان یكی از ناامید كننده ترین بازی ها یاد كنیم. در یك نگاه ساده و سطحی، شباهت های بسیاری میان این عنوان و آثار موفقی همچون Dead Space 3 و سری Gears of War می توان مشاهده كرد.

Killer Is Dead

یكی دیگر از بازی هایی كه در سال 2013 آنطور كه باید و شاید ظاهر نشد، به طور حتم Killer Is Dead است كه به دلیل یدك كشیدن نام گوئیجی سودا (Suda 51) بسیاری از مخاطبان، حساب ویژه ای روی آن باز كرده بودند. این بازی كه قرار بود به یكی دیگر از آثار خاص این سازنده تبدیل شود، به هیچ وجه نام و نشان او را در خود نمی بیند و از همان ابتدا، خیلی ها را ناامید كرد. KID نیز همانند دیگر عناوین موجود در این لیست، یكی از بازی های مورد توجه سال گذشته میلادی بود كه بسیار مورد توجه قرار گرفت. سبك آن بصورت Hack & Slash دنبال می شود و در سالی كه عناوین جالبی همچون DmC و God of War: Ascension منتشر شده اند، اصلاً نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. هر چند كه این بازی می خواهد مسیر متفاوتی را طی كند، اما این مسیر قطعاً بیراهه است كه هم اكنون KID را باید در بین ناامید كننده ترین بازی های سال ببینیم. بیش از هر، چیز تم گرافیكی جلب توجه می كند، اما به هر حال در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی شود كه شاید نتوانید در پایان این بازی را تحمل كنید.

Deadpool

Deadpool یكی دیگر از بازی های ناامید كننده سال است كه تا قبل از انتشار، نمایش های قابل قبولی داشت. به همین جهت، علاقه مندان به كتاب های مصور به سوی آن جذب شدند. البته از همان ابتدا، كسی انتظار نداشت كه DP بتواند با برترین های سبك خود رقابت كند، اما حداقل امیدوار بودند که تا پایان قابل تحمل باشد که اینطور نشد. به واقع، چند نمونه از آنچه كه باعث می شود تا انتظارات مثبت طرفداران به یكباره ویران شود، در DP یافت می شوند و مواردی كه به عنوان شاخصه های اصلی برای انتخاب یك بازی مطرح هستند، همگی فراموش می شوند. گیم پلی اصلاً آن چیزی نیست كه از یك بازی در این سبك و سیاق انتظار می رود. سازندگان DP حتی از ظاهر كار و جنبه های گرافیكی هم غافل مانده بودند و بر خلاف بسیاری از عناوین نه چندان دلچسب روز كه ظاهری پر زرق و برق و زیبا دارند، از این نظر هم چنگی به دل نمی زند تا حداقل به خاطر گرافیك هم كه شده، قابل تحمل باشد.

NBA Live 14

به هنگام معرفی نسخه جدید NBA Live برای نسل جدید، با بهره گیری از موتور جدید Ignite، گمانه زنی های بسیاری بوجود آمد كه EA Sports‌ قرار است همچون بازار شبیه سازهای ورزشی در شاخه فوتبال، رشته بسكتبال را نیز تحت سلطه خود درآورد و به عنوان یك مدعی فوق العاده قدرتمند در مقابل عنوان شركت رقیب یعنی NBA 2K مطرح شود. این بازی از همان ابتدا، افق های دوردست را نشانه گرفته و مستقیم راهی نسل جدید شد تا انتظارات به مراتب بیش از آنچه كه در توان بازی هست، بالا برود. از سوی دیگر، بزرگنمایی های EA هم بی تأثیر نبود تا یك سراب واهی برای طرفداران بوجود آید. در چنین شرایطی كه همگان خود را برای یك موفقیت دیگر آماده كرده بودند، مشخص شد که واقعیت چیزی به دور از گفته های سازندگان است و NBA Live 14 بجز اضافه شدن در لیست ناامیدكننده ترین بازی های سال، در هیچ زمینه دیگری نامزد نمی تواند باشد. این در حالیست كه NBA 2K14 در مراسم VGX 2013 به عنوان برترین بازی ورزشی سال انتخاب شد.

محسن متولي بازدید : 78 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

چند هفته ای از پایان نسل هفتم بازی های کامپیوتری می گذرد. نسلی که در آن عناوین زیادی توانستند رکورد فروش و صف های خرید طولانی را بشکنند و البته این موفقیت را مدیون استودیوهای خلاق خود هستند. چه مثالی در این بخش بهتر از Naughty Dog که با آثار محبوبی نظیر Crash Bandicoot و Jak & Daxter همیشه بر سر زبان ها بوده و 2 سال پیش با عرضه سومین نسخه از Uncharted قهرمانی خود را بر دیگر رقبایش تثبیت کرد. طبیعی است که چنین بازی های موفقی الگوی بسیاری از بازیسازان شود. البته در این بین، استثناهای زیادی هم وجود دارند که با کمی ایده برداری و اضافه کردن طرح های خلاقانه، این مرز را شکسته اند و میان مخاطبان به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. یکی از این عناوین که از قضا اولین کار شرکت سازنده نیز محسوب می شود، Unearthed: Trail of Ibn Battuta است و همانطور که از نام آن پیداست، قرار نیست نوآوری خاصی در آن مشاهده کنید! این بازی عربی یک کپی برداری کامل همراه با کمی فرهنگ، آداب و رسوم کشور مربوطه است که در آن تضادهایی هم دیده می شوند.

داستان

کشور عربستان نیز همانند ایران سرشار از گذشته پرپیچ و خم و قهرمان های شجاع و دلیر است و از این رو، آن ها برای یک پروژه تاریخی-حماسی به سراغ بزرگترین نمادهایشان می روند. داستان Unearthed سرگذشت دو شخصیت اصلی بازی به نام های فاریس جواد و خواهرش در پیدا کردن سرنخ ها و آثار باقی مانده از جهانگرد معروف عربی ابن بطوطه را روایت خواهد کرد و در پایان هر مرحله، بازیکن چکیده ای از اسرار وی را متوجه خواهد شد. Unearthed ماجرای کامل و جذابی را برای شما تدارک ندیده، اما گمان می کنم که آشنا شدن با یکی از شخصیت های معروف خاورمیانه ای برای هر انسانی جالب باشد.

گرافیک

بخش گرافیکی کار بسیار قابل قبول تر و سرآمدتر از گیم پلی ساخته شده است. به گونه ای که بعد از مشاهده مکان های تقریباً شلوغ، برای مدتی به اطراف نگاه خواهید کرد. Unearthed به لطف استفاده از موتور Unity و اضافه کردن صدها خط کد برای بهبود این موتور می تواند ضعف های گسترده گیم پلی آن را تا حد زیادی رفع کند. فیزیک جعبه ها، طراحی آب های راکد و برج های ستونی عالی کار نشده اند، اما در ذوق شما هم نخواهد خورد. طراحی چهره های دو شخصیت اصلی مناسب است، اما دشمنان چندان جالب نیستند، تا جایی که تشخیص زن، مرد یا زامبی بودن آن ها کمی به دقت نیاز دارد. افکت هایی نظیر باران، رعد و برق و... نیز در بازی جایی را به خود اختصاص ندادند و این نقص ها به همین جا ختم نمی شوند، زیرا تمامی مراحل بر خلاف Uncharted دارای تمی یکنواخت و استفاده از رنگ های کرم و سفید هستند و در کنار این ها، بخش نورپردازی نیز چنگی به دل نمی زند. تطابق قسمت های سینمایی با Real-Time، معماری خاص شهرها و ساختمان های عربی از دیگر ویژگی های اولین پروژه شرکت Semaphore به کارگردانی احمد جد الله به شمار می آیند.

موسیقی/صداگذاری

خوشبختانه بخش صداگذاری حسن ختامی برای بازی محسوب می شود، به گونه ای که وجود 21 زبان، شما را به ادامه مسیر ترغیب خواهد کرد و تقریباً می توان گفت که راضی کننده هستند. ما برای امتحان، از زبان فارسی استفاده کردیم و تنها با زیرنویس فارسی که کمی هم عقب-جلو بود، مواجه شدیم! البته ترجمه روان است. هماهنگی دیالوگ ها با حرکات لب نیز دقیق ساخته نشده و تأخیر های اذیت کننده ای را در آن شاهد هستیم. لیکن استفاده از متون داستانی در سکانس های Loading قسمتی از گنگی آن را برطرف خواهد کرد. موسیقی نیز در مراحل بازی نقش خاصی را ایفا نمی کنند و می توان گفت که جز یکی-دو مورد، اصلاً وجود هم ندارند، چه رسد به سازگاری با محیط!

گیم پلی

اولین نکته ای که حتماً از Uncharted به یاد دارید، شخصیت اصلی بازی و قابلیت های او است، اما متأسفانه فاریس به هیچ وجه چنین نیست و در نگاه اول، بسیار کند و تنبل به نظر می رسد! هسته اصلی گیم پلی، علاوه بر تیراندازی، بر پایه حل معماها و حفر تونل ها به منظور کشف گنج های باقی مانده از گذشتگان است که در این مورد نیز ضعف های بسیاری دارد. البته قرار است که این باگ ها به زودی رفع شوند. فرایند تیراندازی با توجه به در نظر گرفتن اولین کار Semaphore خوب است و واکنش متقابلی برای این بخش تدارک دیده شده است. به گونه ای که شما با شلیک به هر نقطه از بدن، می توانید واکنش خاصی را از فرد ببینید. درگیری های تن به تن بسیار کسل کننده و ضعیف هستند که به محض شروع شدن آن، یا سعی در یافتن راه خروجی خواهید کرد و یا اینکه چندین دقیقه با باگ های ریز و درشت دست و پنجه نرم می کنید و حریف را از بین می برید. کنترل اتومبیل نیز به همین شکل است و هیجانی ندارد. یکی دیگر از نکاتی که در اولین مراحل به چشم می آید، مکانیزم بالا رفتن از مکان های مرتفع است که همانند دیگر بخش ها، باگ های ریز و درشتی دارد و اگر گاهی اوقات از صخره 30 متری بدون پرش به پایین پرتاب شدید، تعجب نکنید!

نتیجه گیری

Unearthed به عنوان اولین پروژه کاری Semaphore کاری متوسط و قابل قبول است که اصلی ترین دلیل ضعف های آن، بی تجربه بودن سازندگان است و با کمی با حسن نیت، می توان گفت که پتانسیل بهتر شدن را در خود گنجانده که انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور به آن برسد.

محسن متولي بازدید : 84 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

ظلم و فساد تمامی جهان را فرا گرفته و مردم حتی در خانه هایشان هم آسایش ندارند. آن ها تمامی اروپا را تحت سلطه خود درآورده اند. حال نازی ها می کوشند با استفاده از سلاح های بسیار قدرتمند و خطرناکی که در دست دارند، دنیا را اشغال کنند. اما چه کسی می تواند بشر را از شر نازی ها خلاص کند؟ به راستی یکی از پرطرفدارترین سبك ها در بین بازی ها FPS است که امروزه پرچمداران آن عناوین بزرگی چون DOOM ،Half-Life و Call of Duty هستند. اما لقب پدر این ژانر را باید به سری بازی های Wolfenstein داد که در دهه 90 نسخه 3D آن توانست تحول عظیمی را در صنعت بازیسازی ایجاد کند.

پس از آن، Activision سعی کرد تا با عرضه یک Reboot از این مجموعه، دوباره آن را به اوج برگرداند که کاملاً برعکس آن اتفاق افتاد. در سال 2013 استودیوی سوئدی MachineGames اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدیدی از Wolfenstein با عنوان The New Order است. پس خود را برای جنگ در برابر نازی ها آماده کنید. اگر تاریخ را مطالعه کرده باشید، می دانید که آلمان در جنگ جهانی دوم شکست خورد، اما در TNO قضیه فرق می کند! یعنی آن ها پیروز و به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل شدند و انگلیس، آمریکا، روسیه و... را به زانو درآوردند. داستان در سال 1960 روایت می شود. زمانی که ویلیام بلزکویچ (William Blazkowicz) از کمایی 15 ساله بیدار شده است.

\"\"

او دیگر مثل گذشته سرحال و شاداب نیست، چرا كه متوجه می شود نازی ها کل قاره سبز را تصرف کرده اند. ویلیام از تیمارستان فرار می کند و به خیابان های سرد و تاریک لندن پا می گذارد و می کوشد تا دنیا را از دست نازی های مزدور نجات دهد. ظاهراً باید شاهد یک شخصیت پردازی فوق العاده در جریان بازی باشیم و آنطور که به نظر می رسد، TNO دارای صحنه های احساسی فروانی است، اما باید دید که سازندگان در نمایش آن چقدر تبحر دارند. تا کنون، چند تریلر از گیم پلی این بازی منتشر شده که هر یک نشان دهنده یک اکشن ناب و نفس گیر با المان هایی از مخفی-کاری و ترس است.

می توان حدس زد که TNO پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه این سری را دارد. طبق گفته سازندگان، بازی دارای 5 درجه سختی خواهد بود که از Very Easy شروع خواهد شد و به حدی می رسد که خون گریه می کنید! البته Bethesda اعلام کرده که پس از عرضه بازی، درجه سختی دیگری نیز به وسیله یک DLC اضافه خواهد شد. به نظر می رسد که تعداد و تنوع سلاح های بازی بسیار زیاد خواهد بود. سیستم تیراندازی بسیار طبیعی طراحی شده و عواملی همانند آب و هوا در آن تأثیرگذار هستند. همچنین، بازیکن می تواند اسلحه خود را با وسایلی همچون دوربین، لوله و صدا خفه کن مجهز کند. یکی دیگر از قابلیت ها فاش شده، حمل سلاح با دو دست است.

\"\"

این مكانیزم كه در قسمت اول The Darkness (که دست اندرکاران آن، هم اکنون در همین استودیو فعالیت می کنند) بسیار مورد استقبال قرار گرفت، در TNO نیز استفاده شده است. هک کردن روبات ها یا سلاح های مختلف هم می تواند چالش های تازه ای را در گیم پلی ایجاد کند که البته نیازمند وقت زیادی است و این ویژگی در تمامی شرایط قابل استفاده نیست، مگر زمانی که دشمنان در جای دیگری باشند. دشمنان به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام توانایی های مختلف و منحصر به فرد خود را دارند. انتخاب مسیرها و چگونگی انجام مراحل بر عهده بازیکنان است. یعنی می توان آن ها را به صورت اکشن یا مخفی-کاری به پایان رساند.

در این نسخه نیز Boss Fightهایی گنجانده شده اند که البته در صورتی واقع می شوند که بازیکن تصمیم غلطی بگیرد یا یکی از کارها را به اشتباه انجام دهد. تا کنون به غیر از اطلاعات ذکر شده، نکته دیگری توسط سازندگان بیان نشده است. در ساخت TNO از موتور قدرتمند آقای جان کارمک (John Carmack) یعنی id Tech 5 استفاده شده است. طبق نمایش های اولیه، نورپردازی ها بسیار عالی کار شده، ولی کیفیت بافت ها کمی پایین است که بطور حتم تا زمان عرضه، تمامی نقص های گرافیکی برطرف خواهند شد. محیط ها نیز خوب و دقیق به نظر می رسند و حالتی خوفناك دارند. TNO می تواند دوباره سری Wolfenstein را به ریشه های خود بازگرداند و همچنین تحول عظیمی در ژانر FPS ایجاد کند. این عنوان در تاریخ نامشخصی در سال 2014 برای پلتفرم های نسل هفتم، هشتم و PC عرضه خواهد شد.

\"\"

محسن متولي بازدید : 94 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

در چند سال اخیر، تعداد فیلم های آخر الزمانی زامبی-محور بسیار افزایش پیدا کرده و این موضوع در دنیای بازی های کامپیوتری نیز دیده می شود. زامبی ها یکی از مناسب ترین سوژه ها برای نمایش چنین فضاهایی هستند و این موضوع باعث شده تا با استفاده از تغییرات در بعضی از ویژگی های این موجودات بتوان سناریوهای احساسی و اثرگذاری همچون The Last of Us را پدید آورد. اما سری بازی های Dead Rising از آن دسته عناوینی هستند که به ترسیم دنیایی شاد از زامبی ها پرداخته اند. ناشر پرآوازه ژاپنی یعنی Capcom، نسخه اول آن را در سال 2006 به صورت انحصاری برای Xbox 360 عرضه کرد و در پی موفقیت های نسبتاً خوب، قسمت های بعدی آن را به شکل مولتی پلتفرم منتشر کرد. چند ماه قبل از معرفی Xbox One، بار دیگر Capcom Vancouver اعلام کرد که سورپرایز بزرگی برای طرفداران دارد. در E3 2013 بود که مشخص شد DR3 در راه است. نسخه ای كه در ابتدا قرار بود برای  Xbox 360منتشر شود، ولی به عقیده سازندگان، پتانسیلی بیش از یک عنوان نسل هفتمی داشت و اینگونه شد که از كنسول جدید سر درآورد.

داستان

وقایع داستانی در DR3 بیش از 10 سال پس از نسخه دوم اتفاق می افتد و چالش های پیش روی شخصیت جدیدی به نام نیک راموس (Nick Ramos) را روایت می كند. در ابتدا، شرح مختصری از وقایع شهر Los Perdidos بازگو می شود و پس از آن، بازی به زمان شیوع اولیه برمی گردد. بر اثر وقوع حادثه ای ناگهانی، بیشتر مردم شهر به موجوداتی خونخوار یا به اصطلاح Walker تبدیل شده اند. دولت برای جلوگیری از گسترش این ویروس، کمک های زیادی را به نقاط مختلف شهر اعزام می کند، ولی پس از مدتی، کنترل کاملاً از دست آن ها خارج می شود. در اقدام بعدی، دولت از ساخت چیپ هایی برای درمان این بیماری خبر می دهد.

این چیپ ها که Zombrex نام دارند، درون بدن افراد آلوده قرار می گیرند و باعث می شوند تا بتوان کنترل نسبی روی آن ها داشت و مانع هر گونه اقدامات غیر منتظرانه از سوی آن ها شد. نیک از همان آغاز ماجرا به دنبال راهی برای خروج از شهر است و بسیاری از راه هایی كه می شناسد را آزمایش می کند، اما تمام خروجی ها بسته شده اند و به قولی نه راه پیش باقی می ماند و نه راه پس! از طرف دیگر، دولت تعداد زیادی از این موجودات را در محفظه های عظیمی نگهداری می کند و هر روز بر تعداد آن ها افزود می شود. این معضل تا جایی ادامه پیدا می کند که زامبی ها موفق به نابود کردن موانع می شوند و به درون شهر راه پیدا می کنند.

نیک با 3 شخصیت دیک (Dick)، روندا (Rhonda) و آنی (Annie) نیز آشنا است و آن ها در طول بازی به او کمک می کنند. این افراد، ناگهان متوجه می شوند که دولت پس از 6 روز، شهر را به وسیله بمب اتمی نابود خواهد کرد. در این هنگام است که اضطراب و وحشتشان چندین برابر می شود و این موضوع باعث می شود تا بسیاری از آن ها به سبب همین نگرانی خود را به كشتن دهند. در این وضعیت بحرانی، مردم سالم شهر، بی خبر از اتفاقات پیش رو، تصمیم به تشکیل حکومتی مستقل برای خود می گیرند. یکی از مهم ترین این افراد پرایمر جف (Primer Jefe) نام دارد که نیک مجبور به مبارزه با او می شود. كاملاً مشخص است كه سازندگان تمام سعی و تلاش خود را برای ترسیم دنیایی آشفته و رو به نابودی كرده اند و در کارشان نیز بسیار موفق بوده اند. شخصیت پردازی نیک، هر چند برای طرفداران قدیمی این سری چندان جالب به نظر نمی رسد، اما در کل، خوب صورت گرفته و این موضوع باعث می شود تا عموم بازیکنان ارتباط خوبی با او برقرار کنند.

گرافیک

DR3 با استفاده از نسخه ارتقاء یافته موتور پایه Forge Engine ساخته شده که قدرت زیادی برای انجام پردازش های گرافیکی از نوع پرجزئیات و شلوغ دارد. محیط ها از مجموع نقشه های دو قسمت قبلی نیز بزرگتر هستند. این گستردگی تنها به این موضوع ختم نمی شود. به طوری که می توان وارد بسیاری از خانه ها و ساختمان های موجود در شهر شد. سطح ریزه كاری ها در چهره های شخصیت های اصلی بسیار طبیعی و زیبا کار شده و این موضوع تا حدودی درباره زامبی ها نیز صدق می کند. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و در نقاط مختلف شاهد حضور انواع مختلفی از این موجودات هستیم.

تخریب پذیری محیط و فیزیك اجزا بهتر از گذشته كار شده و این موضوع به هنگام استفاده از سلاح های سرد تجلی پیدا می كند. از سوی دیگر، سلاح ها و اتومبیل ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام دارای نوار سلامتی هستند. سازندگان در این قسمت بسیاری از ویژگی های سری Grand Theft Auto را مد نظر داشته اند و تعداد زیادی از آن ها را وارد بازی کرده اند. نکته مهمی که در بسیاری از صحنه های شلوغ بازی به چشم می خورد، افت فریم اجتناب ناپذیری است كه به دلیل محیط بزرگ و پرجزئیات بازی گاه احساس می شود، البته این مشكل در همه جا اتفاق نمی افتد و تنها در برخی از بخش های شلوغ به چشم می خورد. هوش مصنوعی NPCها نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و بسته به نوع زامبی ها و درجه سختی بازی متفاوت است.

موسیقی/صداگذاری

صداگذاری های انجام شده روی شخصیت ها بسیار خوب صورت گرفته و حس تعلیق را به شکل معقولی منتقل می کند. همچنین صداگذاری زامبی ها و اتومبیل ها بسیار جالب بوده و در اکثر مواقع بی نقص هستند. اسکات آلبرت (Scott Albert)، موسیقی های بسیار مهیج و جالبی را برای DR3 خلق کرده كه كمك شایانی به بالا بردن هیجان بازیكنان و القای حس تعلیق و اضطراب در میان آن ها كرده است.

گیم پلی

بسیاری از علاقه مندان و صاحب نظران، سری DR را با گیم پلی جذاب و مفرح آن می شناسند. به گونه ای كه می توان ساعت ها در دنیای بزرگ آن و میان سیل عظیمی از زامبی ها تفریح كرد! این مشخصه در DR3‌ به اوج خود رسیده و تمام مكانیك های مشكل ساز نسخه های قبلی حذف شده اند. محیط گسترده بازی، سرشار از آیتم های قابل استفاده است كه هر كدام به طریقی به كار بازیكنان می آیند. مكانیزم ارتقاء ویژگی های نیک از مهم ترین بخش های گیم پلی است که در طول بازی نقش بسزایی را ایفا می كند. كشتار زامبی ها به واقع جالب ترین مكانیزم موجود در این بازی است كه به خوبی و به بهترین شكل ممكن با هسته گیم پلی در هم آمیخته شده است. یکی دیگر از بخش های کلیدی، ترکیب سلاح ها با یکدیگر است كه علاقه مندان بسیاری هم دارد.

برای این كار، باید نقشه های خاصی را که در مکان های گوناگون شهر قرار دارند، جمع آوری و انواع مختلفی از سلاح های گرم و سرد را بسازید. البته از آنجایی كه نیك یك مكانیك است، این قابلیت در خصوص وسائل نقلیه هم صدق می كند. به طوری كه به عنوان مثال، با تركیب یك موتور سیكلت با یك قلتک، یك سلاح كشتار جمعی و فوق العاده كاربردی برای نابود كردن زامبی ها می سازد. با نابود کردن هر زامبی بسته به نحوه آن، به شما مقدار مشخصی PP تعلق می گیرد که برای ارتقا بسیار کارآمد هستند. برای رسیدن به مقاصد دور، باید از وسیله های نقلیه استفاده کرد که تنوع آن ها بسیار خوب است و در عین حال بسیار خطرناک! زیرا با عبور از میان زامبی ها، تعداد زیادی روی ماشین پریده و باعث واژگون شدن اتوموبیل می شوند. در دنیای DR3، هیچ كجا در امان نیستید و هر لحظه امکان هجوم زامبی ها وجود دارد. در خلال مراحل اصلی، Boss Fight و Mini Gameهای زیادی وجود دارند که با نابود کردن هر یک از آن ها امکانات و PPهای زیادی نصیب بازیكنان می شود.

نتیجه گیری

DR3 یکی از بهترین و مفرح ترین تجربه ها در بین عناوین این ژانر و بطور كلی نسل جدید است كه در عین سادگی با استقبال خوب بازیكنان و منتقدین مواجه شده است. اگر برای اولین بار قصد تجربه یكی از نسخه های این سری را در سر دارید، بدون شك DR3 مناسب ترین گزینه ممكن است كه رنگ و بوی نسل جدید هم دارد.

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
درباره سيستم عامل،كنسول بازي،بازي و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,297
  • بازدید ماه : 4,183
  • بازدید سال : 19,809
  • بازدید کلی : 82,599
  • کدهای اختصاصی

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    آپلود عكس