loading...
TehranPlay
محسن متولي بازدید : 312 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

جرم و جنایت، آشوب و ترس کلماتی هستند که برای عنوان جدید شرکت یوبی سافت یعنی The Crew در نظر گرفته شده اند. عنوانی که از همان لحظه معرفی سر و صدای زیادی بر پا کرد و تمامی مخاطبین برای عرضه این عنوان لحظه شماری می کردند. عنوان The Crew اولین عنوان در سبک مسابقه ای در محیط دنیای باز می باشد. مدتی پیش این عنوان روانه بازار شد و در ادامه خواهیم دید که آیا Ubisoft با ریسک کردن برای توسعه عنواني در اين سبك به موفقیت رسیده است یا خیر؟مقدمه این بازی با یک روایت سنگین شروع خواهد شد جایی که همانند سایر عناوین این سبک نظیر Need For Speed یک لیست برای انجام کار های کثیف و مسابقات گوناگون در اختیار دارید و در انجام آن ها ماموران پلیس مداخله خواهند کرد.پلیس ایالت متحده مدتی است که قاتل روح و روان مسابقه دهندگان ممنوعه شده و آنها ناچار مسابقات خود را فقط در شب در محیط های خلوت برگزار می کنند...

ولی در این بین افراد و گروه هایی هستند که ساکت نمی مانند و قطعا مخالف میل ماموران پلسی عمل خواهند کرد.داستان بازی از جایی شروع می شود که گروهی خلافکار به نام The Crew که تشکیل شده است از بهترین رانندگان ایالت متحده قصد دارند تا پلیس و FBI را از سر راه خود کنار بزنند. از این رو شروع به برگزاری مسابقات خیابانی در طول روز می کنند و در این بین درگیری هایی با ماموران پلیس پیش خواهد آمد  و رعب و وحشت گریبان گیر مردم عادی خواهد شد.اکثر عناوین مسابقه ای چه دنیای باز و چه آرکید یا شبیه ساز غالبا از داستان خاصی پیروی نمی کنند ولی همانطور که انتظار می رود The Crew داستانی خاص را دنبال می کند.البته این داستان صرفا برای متمایز ساختن این عنوان از سایر عناوین هم سبک خود می باشد در غیر این صورت داستان بازی چیزی برای گفتن ندارد و به صورت کاملا خطی اتفاقات بازی رخ خواهند داد و چیزی نیست که از قابل پیش بینی نباشد.موفقیت و شکست دو واژه ای هستند که برای The Crew در نظر گرفته شده اند. عنوانی که جز یکی از پرخرج ترین و پر جزئیات ترین عنوان های مسابقه ای این چند سال اخیر است.

این عنوان مسابقه ای به شما آزادی هرچه تمام را می دهد تا در شهر های مختلف بیایان ها و ...با انواع و اقسام اتومبیل ها، کامیون ها و ... به گشت و گذار بپردازید و چه بهتر که این کار با دوستانتان انجام بگیرد. گفتنی ست که The Crew یک عنوان مسابقه آنلاین می باشد که همیشه در حال انجام مسابقه های خیابانی با سایر افراد و یا دوستانتان هستید. همچنین ظاهرا پای برج های مخابراتی در این IP نیز باز شده است و برای انجام یک سری از فعالیت های خاص باید در طول نقشه شهر بگردید و آن ها را پیدا کنید. ناگفته نماند گیم پلی بازی از آنجایی که دنیای باز است، دست شما را حسابی باز گذاشته تا کار های مختلف زیادی را انجام دهید. ماموریت های جانبی بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و می توانید ماموریت های اصلی را نادیده گرفته و به انجام آن ها بپردازید. از طرفی اگر میل و رقبت به انجام ماموریت های به صورت انفرادی ندارید می توانید دوستان خود را دعوت کرده و با یکدیگر به انجام مراحل بپردازید و لذت ببرید. یکی دیگر از دلایلی که که ترجیح می دهید مراحل اصلی را انجام ندهید گشت و گذار در خیابان ها می باشد.

نقشه بازی به قدری بزرگ است که اگر بخواهید از سواحل غربی به سواحل شرقی بروید چیزی بالغ بر ۴۰-۴۵ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و قطعا در طول مسیر شاهد دیدن محیط و چشم انداز های زیبا خواهید بود که قطعا خسته نخواهید شد. به شخصه ساعت ها وقت خود را صرف گشت و گذار در ایالت های مختلف کردم تا شاهد منظره های مختلف و مردمان آن باشم.این عنوان می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند زیرا دارای ۵ سبک مختلف مسابقات است  و هر کدام از آن ها در LVL های مختلف در دسترس خواهند بود و به آخرین آن می توانید در LVL 40 دسترسی پیدا کنید. اگر دوست دارید در هر مسابقه پیروز شوید، می بایست به راه های مخفی و جاده های فرعی پایبند باشید. در طول مسابقات یک سری جاده و مسیر های فرعی وجود خواهند داشت که شمارا به خط پایان نزدیک تر خواهند کرد پس حسابی گوش به زنگ باشید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.شاید اگر The Crew تمرکزش را بر یک چیز می گذاشت موفق تر واقع می شد. اما این بازی مخلوطی از سه عنوان Need For Speed، Burnout Paradise و FarCry 4 ( اگر بخواهیم برج های مخابراتی را در نظر بگیریم و یک سری مراحل جانبی) می باشد.

مراحل اصلی بازی هیچ وجه تشابهی به یک دیگر ندارد و بعضا مراحلی را انجام خواهید داد که مضنون و کاری که باید در آن انجام دهید ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال در یکی از مراحل وظیفه دارید از یک مسیر به مسیر دیگر برای رساندن یک بسته رانندگی کنید و در مرحله بعد از آن نقد یک مکانیکی را خواهید داشت که می بایست در طول نقشه قطعات مختلفی را جمع آوری کند.همچنین هندلینگ اتومبیل های بازی شدیدا افتضاح می باشد. حساسیت آن ها بسیار بالاست به نحوی که بعضی از آن ها با کمترین اشاره از مسیر منحرف می شوند و یا زیاد از حد به سمتی که مد نظرتان هست می پیچند. حال فرض کنید که با یک ماشین سنگین در حال رانندگی هستید و این عذاب برای شما دوچندان خواهد شد. علاوه بر این وزن بعضی از اتومبیل ها انگار زیاد از حد سنگین است! در طول رانندگی یک سنگینی خاص را حس خواهید کرد انگار اتومبیل حرکت نمی کند و یا شما در هنگام رانندگی زیاد از حد آهسته هستید.بازی The Crew تلاش می کند تا یک عنوان مسابقه ای برای همه قشر از مخاطبین باشد. شما می توانید با عده از دوستانتان یک تیم تشکیل دهید و در محیط بازی به جست و جو و خوش گذرانی بپردازید.

از میامی به سمت لس آنجلس رانندگی کنید و در مسیر انواع و اقسام کار های غیر قانونی را انجام دهید و از آن ها لذت ببرید. به صورت تکنیکی این عنوان توانسته است تمامی وعده های خود را عملی کند ولی وقتی با خود فکر می کنید اولین سوالی که برایتان پیش می آید این است که آیا ایجاد تجربه ای جدید دریک عنوان مسابقه ای به این صورت می باشد و به همین چیز ها ختم می شود؟اینکه مدام یک بسته را به اشخاص مختلف برسانی و یا اینکه از یک مسیر به مسیر دیگر رفته و کار های مختلفی را انجام دهید؟ بی شک استدیو سازنده می توانست با استفاده بهتر از محیط دنیای باز The Crew و ایجاد مراحلی سرگرم کننده تر تجربیات بهتری را به مخاطبینش القا کند.همانطور که قبلا گفته شد بخش آنلاین بازی پیوسته به بخش تک نفرست و علاوه بر انجام ماموریت های اصلی می توانید دوستانتان را دعوت کنید و ماموریت های جانبی را انجام دهید.  همچنین یک سری مسابقات تحت عنوان Social Racer در بازی گنجانده شده است که قابلیت بازی کردن با دوستانتان تا سقف ۴ بازیکن به صورت مشارکتی ( Co-Op) را خواهد داد.

اگر بخواهیم از مشکلات اتصال و هنگ کردن بازی در هنگام استفاده از این بخش بگذریم، با بخش جالبی روبرو خواهیم بود و لذت بازی کردن با دوستانتان دو چندان خواهد شد. در غیر این صورت در نگاه اول که وارد یک مسابقه می شوید و هوش مصنوعی سایر مسابقه دهندگان را می بینید شروع به تعریف و تمجید از بازی می کنیدولی به محض وارد شدن به بخش آنلاین بازی و برخورد به مشکلات اتصال به سایر گروه ها و دوستانتان سریعا نظر خود را پس خواهید گرفت .اگر شخص عصبی باشید تا مدتی سمت این بازی نخواهید رفت! با تمام مشکلات گفته اتصال به اینترنت برای این عنوان به هیچ وجه به صورت آفلاین نمی توانید به انجام بازی حتی به صورت تک نفره بپردازید. همیشه باید به سرور Uplay و یا ایکس باکس لایو و یا PSN خود وصل باشید. حال فرض کنید سرور های این سه شبکه بنا به دلایلی قطع شده باشند!!! قطعا عذاب آور خواهد بود.یکی دیگر از مشخصه های خوب The Crewگرافیک بی نظیر آن است که باید از موتور گرافیکی بازی که Babel نام دارد قدردانی کرد. اگر از سیستم قدرتمندی بر روی PC خود برخوردار باشید می توانید با یک رزولوشن بالا بازی رو آخرین تنظیمات اجرا کنید و حدود ۳۰-۴۰ فریم دریافت کنید. نمایش جزئیات بالا، چشم انداز های قوی و طراحی های بزرگ نقشه بازی می باشد.همچنین سیستم شب و روز بازی نیز به خوبی طراحی شده است  و مسابقات هم در شب و هم در روز و یا آب و هوا های مختلف انجام می گیرد.

اگر در طول بازی اتومبیلتان به سایر مسابقه دهندگان و یا محیط برخورد کند به خوبی شاهد خسارات و یا خراب شدن ماشین خود خواهید بود.به هیچ وجه مشکل بارگزاری تکسچر و یا نقشه بازی نخواهید داشت و تنها مشکل قفل بودن فریم بازیست.در ابتدای کار شاید فریم شما بر روی ۶۰ هم بیاید ولی اندکی پس از بازی کردن با یک افت فریم شدید روبرو خواهید شد و نهایت فریم دریافتی ۴۰ خواهد بود و همان مشکل همیشگی عناوین یوبیسافت یعنی فریم ریت که به سراغ The Crew نیز آمده است. البته از باگ های گرافیکی این عنوان هم نمیشه گذشت! برای مثال هنگامی که می خواهید مسابقات PvP را انجام دهید هنگام شروع ویدیو سینماتیک امکان دارد اتومبیل شما حدود چند سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد و زمانی که دوربین بازی به حالت عاده قبل مسابقه بر میگردد اتومبیل بر روی زمین می افتد و بازی مسابقه شروع می شود!موزیک و صداگذاری بازی نیز قابل قبول می باشد. در طول مسابقات صدای مختلف هر موتور به خوبی شنیده می شود و در بعضی از مراحل موسیقی های خوبی به گوش می رسد. همچنین دیالوگ های انتخابی بین شخصیت های بازی نیز درخور یک گروه خلافکار می باشد.

در يك جمله The Crew جز آن دسته از بازی هایی ست که قصد دارد در هر زمینه ای یک تجربه جدید برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد تا آن ها هیچوقت احساس خستگی نکنند. ولی یک سری از مشکلات مانع از موفقیت كامل این بازی شده است. با این حال با The Crew می توانید تجربه جدیدی در این سبک را با دوستانتان رقم بزنید و جدا از آن می توانید نزدیک به ۲۰ ساعت خود را در بخش تک نفره بازی سرگرم کنید.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
درباره سيستم عامل،كنسول بازي،بازي و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 4,188
  • بازدید سال : 19,814
  • بازدید کلی : 82,604
  • کدهای اختصاصی

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    آپلود عكس